اگر به دنبال کفسابی سنگ خانگی هستید به شما توصیه می‌کنیم که حتماً این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. کفسابی سنگ به منظور صیقل دادن سنگ‌ها و براق و یکدست شدن آنها انجام می‌شود. شخصی که این کار را انجام می‌دهد باید دارای تجربه کافی باشد و بتواند از تجهیزات مختلف استفاده کند.

از آنجایی که این روزها کفسابی اهمیت بسیار زیادی برای زیبایی منازل و مکان‌های تجاری دارد. مجموعه‌های مختلفی در این زمینه خدمات خود را ارائه می‌دهند. اگر مشکلات سنگ‌ها بسیار زیاد باشد باید عملیات کفسابی مجدد روی آنها انجام شود اما اگر مشکلات زیادی در ظاهر سنگ‌ها وجود نداشته باشد می‌توان به راحتی آنها را صیقل داد. اگر می‌خواهید با کفسابی سنگ آشنا شوید با ما همراه باشید.

کفسابی چیست؟

کفسابی به منظور صیقل دادن لایه رویی سنگ‌ها است. با توجه به اینکه سنگ‌ها در انواع مختلفی در ساختمان‌ها به کار می‌روند می‌توان با استفاده از کف‌سابی تمامی سنگ‌ها را همتراز، براق و یکدست کرد.برای از بین بردن ترک‌ها، شکستگی‌ها و درزهای بین سنگ‌ها می‌توان از رزین استفاده کرد. دستگاهی که برای کفسابی استفاده می‌شود می‌تواند با توجه به نوع سنگ تمامی لایه‌های آسیب دیده روی سنگ را از بین برده و سنگ‌ها را صیقل دهد.

از آنجایی که کفسابی باعث ایجاد یک سطح صاف و براق می‌شود جلوه زیبایی به محیط می‌بخشد و افراد زیادی هستند که از این روش برای زیبایی محیط استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه برای زیبایی پله‌ها هم می‌توان از عملیات کفسابی استفاده کرد امروزه در مجموعه‌های تجاری مختلف برای زیبایی سنگ‌های پله از این روش استفاده می‌شود.

کفسابی و کفسابی سنگ

مشخصات کفساب

شخصی که کفسابی سنگ را انجام می‌شود می‌دهد باید دارای تجربه بسیار بالایی باشد. موضوع اصلی در سنگسابی و کفسابی انتخاب یک کفساب با تجربه است تا بتواند بهترین روش را برای از بین بردن آسیب‌های سنگ‌ها استفاده کند. این فرد باید با دستگاه‌های کفسابی آشنایی داشته باشد و بتواند با تجربه و مهارت بالای خود این کار را به درستی و خوبی انجام دهد.

یکی از عواملی که تاثیر زیادی در کیفیت کفسابی می‌گذارد فردی است که این کار را انجام می‌دهد. از آنجایی که دستگاه‌های متنوعی در این زمینه استفاده می‌شوند باید فرد کفساب از انواع مواد برای این کار با توجه به سنگ و مشکلات آن استفاده کند. تعداد دفعاتی که برای صیقل دادن سنگ‌ها استفاده می‌شود توسط کفساب تعیین می‌شود بنابراین کیفیت کار به طور کامل با تجربه کفساب ارتباط دارد. این فرد باید بداند که از کدام قسمت محیط باید شروع به کفسابی کرده و در چه مکان‌هایی نیاز به انجام مجدد این کار وجود دارد.

عوامل موثر در قیمت کفسابی سنگ

قیمت کفسابی سنگ وابسته به عوامل مختلفی است که یکی از آنها متراژ مربع سنگ‌هایی است که باید آنها را طی مراحل کفسابی صیقل داد. از آنجایی که سنگ‌ها در انواع مختلفی استفاده می‌شوند نوع سنگ نیز تاثیر زیادی در قیمت این کار می‌گذارد. متراژ محیط کار، دوری و نزدیکی به شهر و تعداد مراحل کفسابی هم تاثیر زیادی در هزینه نهایی کار می‌گذارند. قیمت کفسابی گرانیت نسبت به دیگر سنگ‌ها بسیار بالاتر انجام می‌شود. از آنجا که کفسابی طی ۱۲ مرحله انجام می‌شود اگر نیاز به انجام مجدد آن وجود داشته باشد باید هزینه بالایی برای آن پرداخت کرد.

سنگ‌ها در دو نوع مختلف نرم و سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند که این مورد نیز تاثیر زیادی در کفسابی آنها خواهد داشت. نوع کفسابی نیز تاثیر زیادی در هزینه آن می‌گذارد. در صورتی که یک مجموعه معتبر برای کف‌سابی سنگ انتخاب کنید می‌توانید هزینه‌های مناسب و به صرفه‌ای را پرداخت کرده و از کیفیت بالای کار نیز برخوردار شوید. کفسابی سنگ خانگی توسط مجموعه سابینو با کیفیت بسیار بالایی برای شما انجام خواهد شد. برای کفسابی پارکینگ نیز می‌توانید از خدمات مناسب و به صرفه ما برخوردار شوید.

مدت زمان کف سابی سنگ

مدت زمان کفسابی سنگ نیز وابسته به عوامل مختلفی است. با توجه به اینکه چه نوع سنگی در محیط کار شده باشد، زمان مشخصی برای کفسابی آن تعیین می‌شود. گاهی اوقات آسیب‌های زیادی در ظاهر سنگ‌ها وجود دارد که باید دقت بالایی برای کفسابی آنها وجود داشته باشد. فرد کفساب باید با توجه به مشکلاتی که در ظاهر سنگ‌ها وجود دارد یک برنامه‌ریزی لازم را برای کاهش مدت زمان انجام آن اعمال کند.

هرچه متراژ کار بیشتر باشد مسلماً باید زمان بیشتری برای انجام کفسابی صرف کرد. اگر سنگ‌ها نرم باشند عملیات کفسابی آنها در مدت کوتاه‌تری نسبت به سنگ‌های سخت انجام خواهد شد. یکی از کفسابی‌هایی که ممکن است مدت زمان بیشتری نسبت به دیگر انواع خود داشته باشد گلیزینگ بتن است. با توجه به تجربه بسیار بالای پرسنل سایت سابینو شما می‌توانید از خدمات مجموعه ما برای کف‌سابی موزاییک و… کمک بگیرید.

کفسابی و کفسابی سنگ

خدمات سایت سابینو

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم کفسابی نیاز به تجهیزات لازم و فردی دارد که در این زمینه تجربه کافی داشته باشد. کفسابی به منظور صیقلی کردن انواع سنگ‌ها در محیط‌های مختلف انجام می‌شود و می‌تواند جلوه بسیار زیبایی به محیط ببخشد بنابراین امروزه بسیاری از افراد در محیط‌های کاری و یا مسکونی از این روش برای از بین بردن مشکلات کف استفاده می‌کنند.

اگر شما هم به دنبال عملیات کفسابی و سنگسابی هستید می‌توانید از خدمات مجموعه ما کمک بگیرید. با توجه به متراژ کار شما و عوامل مختلف، ما هزینه‌های گوناگونی از شما دریافت می‌کنیم اما به دلیل کیفیت بالای کار خود به شما تضمین می‌دهیم که کار ما با توجه به کیفیت بالایی که دارد قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت. برای اطلاع بیشتر از خدمات ما و جزئیات بیشتر کار می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

keyboard_arrow_up
تماس مستقیم